سفارش تبلیغ
صبا ویژن





بسمه تعالی
هرگاه و هر جا که از پیروزی 22 بهمن یادی و نامی آورده می شود؛ چهره ی شهید و نقش خونین شهادت، در برابر چشم ها پدیدار می گردد. زیرا آن پیروزی بزرگ که مسیر تاریخ را نه تنها در میهن ما بل، در همه ی جهان عوض کرد جزء با زنده شدن روح جهاد و شهادت در ملت قهرمان ما بدست نمی آید.
امام عزیز و بزرگ ما اکنون در میان ما نیست، همانطور که شهدا در میان ما نیستند، اما هم او و هم آنان در ذهن و دل ما، در راه زندگی ما و در صراط مستقیم انقلاب ما حاضر و زنده و فعال اند. اثر وجود آن بزرگمرد و یاران شهیدش، تنها به دوران زندگی اشان متعلق نبود، همچنانکه فقط به ایران اختصاص نداشت. امروز به برکت وجود و عمر مبارک او و آنان اسلام روزبروز درخشانتر می شودو ابر غلیظ تحریف ها و جهالت ها و فتنه ها، ناپدیدارتر و ضعیف تر می گردد انقلابی که امام پدید آورد و شهیدان با خون خود، آن را رنگ و بوی گل سرخ بخشیدند، اکنون در سرار جهان، در بیداری ملت های مظلوم و در تجدید حیات جوامع مسلمان و در استحکام روزافزون مبانی معنویت و در فروپاشی مادیگری صریح و نفاق آلود و خلاصه در سرافرازی حق و سرافکندگی باطل خود را می نمایاند. پرچم عروج انسان به بام معنویت که امروز در گوشه و کنار دنیا برافراشته می شود در حقیقت پرچم امام ما و شهیدان اوست. آنها زنده اند و روز بروز زنده تر خواهند شد. من به شهدای گرامی و به جانبازان و مفقودین و اسراء و مجروحین انقلاب و جنگ تحمیلی سلام و تحیت مخلصانه ام را عرض می کنم و علو درجات و مقامات معنوی آنان را مسئلت می نمایم.
من اکنون به پدران و مادران، همسران و فرزندان، خواهران و برادران و دیگر کسان شهدای عزیز و جانبازان و اسراء و مفقودین درود می فرستم و اعلام می کنم که آنان در رتبه و شأن معنوی بلافاصله پشت سر عزیزان فداکار خویشند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سیدعلی خامنه ای 19 بهمن 1368



نظر

لینک ثابت نوشته شده در دوشنبه 89/11/18ساعت 2:35 عصر توسط ..:: خادم الشهدا ::..

**

**